تولید کننده انواع جک پارکینگی

ساخت وبلاگ

ریموت در برقی یک وسیله کنترل از راه دور بی سیم برای کنترل گیت از فاصله دور است. کنترل از راه دور جک برقی عمدتا از یک برد مدار مجتمه و دکمه هایی برای تولید پیام های مختلف تشکیل شده است.

 

10 مورد از برترین ویژگی های ریموت کنترل درب برقی

1. باید بیش از ده نوع ترکیب فرکانس وجود داشته باشد، به طوری که کد کنترل از راه دور درب اتوماتیک پیچیده باشد تا هیچ تداخلی روی ریموت دربرقی همسایه ایجاد نشود. 

2. مهم ترین جزء کنترل از راه دور درب برقی، ال ای دی داخل آن است. دیود های کنترل از راه دور درب اتوماتیک با کیفیت بالا معمولا گرد و مربع هستند.

 

3. عملکرد دیگر ریموت کنترل جک برقی این است که وقتی کنترل از راه دور دروازه متوقف می شود، سوئیچ کنترل از راه دور جک پارکینگی به به طور خودکار قطع می شود. برای جلوگیری از اتصال کوتاه در منبع تغذیه در صورت آسیب غیر ضروری به ریموت در برقی گیت این عمل صورت می گیرد. 

4. از ریموت درب برقی های از راه دور قوی تری برای دستیابی به مسافت بیشتر می توان استفاده کرد. طبیعتا هرچه برد یک ریموت بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. 

 

چرا ریموت در برقی از راه دور من ناگهان برد را از دست می دهد؟

خانه ها به طور فزاینده ای پر از زنگ های بی سیم، هدفون های بی سیم، رایانه ها و موارد دیگر می شوند که بسیاری از آنها با فرکانس های مشابه در بازکن برقی ها کار می کنند.

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

10 ویژگی برتر ریموت در برقی

محصولات سوپرلایف

برد در برقی | درب برقی |جک بازویی | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216

تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : ریموت در برقی, ریموت کنترل در اتوماتیک, خرید ریموت در برقی, انواع ریموت در برقی, , نویسنده : اهورا superlife بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 13:22

استفاده از این محصول در درب ها علاوه بر راحتی، امنیت را نیز برای مصرف کننده آن به وجود می آورد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با جک بازویی درب آشنا کنیم و همچنین شما را در این خصوص راهنمایی کنیم که در صورت شکستن جک بازویی درب، تعمیر جک بازویی را انتخاب کنید یا خرید مجدد آن را.

 

درب های برقی و انواع جک ها

انتخاب جک درب بازویی به شیوه باز و بسته شدن آن درب نیز بستگی دارد که شامل لولایی و ریل بلبرینگ می باشد و بر این اساس دو نوع اصلی جک بازویی و ریلی ساخته شده است. در این مقاله بیشتر روی جک بازویی درب تمرکز داریم. 

شکستگی پایه سر جک و یا ته جک

اگر جک بازویی درب شما دچاراین نوع مشکل شد در اولین قدم به عنوان احتیاط بهتر است برق ورودی به جک پارکینگ قطع کنید تا از به وجود آمدن مشکلات جدی تر جلوگیری شود.

 

ضربه خوردن درب و آثار فرورفتگی در آن

در این بخش می خواهیم به بخشی از این سوال پاسخ دهیم که در صورت شکستن جک بازویی پارکینگ، تعمیر کنیم یا خرید مجدد؟ گاهی ممکن است در صورت ضربه خوردن به درب، درب و همچنین جک بازویی  آن دچار آسیب دیدگی شوند. در این صورت ممکن است جک باز و بسته نشود. در این مورد شما می توانید از تعمیر کار کمک بگیرید. 

 

تعمیر جک بازویی درب

تعمیر جک بازویی پارکینگ های برقی کار تخصصی می باشد و هرکسی بدون اطلاع و دانش آن قادر به تعمیر آن نخواهد بود. هر چند توصیه می شود برای تعمیر جک ها به یک تعمیرکار با تجربه مراجعه کنید.

 

خرید مجدد جک بازویی درب پارکینگ

در هنگام خرید جک بازویی درب پارکینگ حتما به وزن درب محل خود توجه داشته باشید تا جکی متناسب با وزن درب شما را انتخاب کنید که این مورد در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

در صورت شکستن جک بازویی تعمیر کنیم یا خرید مجدد؟

محصولات سوپرلایف

جک برقی | موتور کرکره | در اتوماتیک |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02184216

 
تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : جک بازویی, جک بازویی دو لنگه, درب بازویی, جک بازویی پارکینگ, , نویسنده : اهورا superlife بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 13:27

در این مقاله قصد داریم تعمیر برد در برقی در 10 دقیقه را برای شما شرح دهیم. برد درب برقی دارای یک  مدار کنترل است و برد پاور متصل به آن و یکی از مشکلات رایج این است که پس از مدتی کنترل از راه دور کار نمی کند. 

 

مراحل تعمیر برد در برقی در 10 دقیقه

ابتدا نیاز است تا اتصالات برد درب برقی خود را جدا کنید و توجه داشته باشید که به هیچ وجه به منبع تغذیه وصل نباشد. هنگام جدا کردن سیم ها روی آن ها علامت بزنید تا بدانید که هر سیم از کدام قسمت جدا شده و در نتیجه هنگام اتصال مجدد سیم ها به مشکلی بر نخورید.

ممکن است متوجه خراب بودن  اتصالات روی برد در برقی شوید. ممکن است فقط یک یا چند مورد از اتصالات ترک برداشته  یا شکسته باشند. 

5 قطعه درب اتوماتیک که اغلب نیاز به تعویض دارند

درب برقی ها دارای قطعاتی هستند که این بخش از مقاله به طور خلاصه آنها را معرفی کرده است:

1. منبع تغذیه

2. کنترل از راه دور

3. موتور های دروازه 

4. صفحه کلید

5. سنسور های نوری

 

خصوصیات برد در برقی سوپرلایف

1. نصب بسیار آسان

2. می توان از آن به همراه یک درایور تک موتوری یا سیستم کنترل اتوماتیک برقی دوگانه استفاده کرد

3. برد در برقی سوپرلایف برای بسیاری از انواع کنترل از راه دور استفاده می شود

4. ساخته شده از مواد اولیه قوی و با دوام و عمر طولانی 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

تعمیر برد در برقی در 10 دقیقه 

محصولات سوپرلایف

دربازکن برقی | ریموت در برقی | جک پارکینگ |

شما می توانید برای ارتباط با مشاوران سوپرلایف با شماره زیر تماس بگیرید:

02184216

تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : برد در برقی, درب برقی, بهترین برند درب برقی, برد در برقی پارکینگ, , نویسنده : اهورا superlife بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 13:19

یک درب اتوماتیک امنیت و حریم خصوصی فوق العاده ای را برای املاک تجاری و خانگی ارائه می دهد. علاوه بر این ها همچنین ممکن است به افزایش ارزش ملک کمک کند، زیرا چشم انداز افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی برای بسیاری از مردم جذاب است. با این حال، می توان یک سیستم درب برقی را حتی ایمن تر کرد. 

 

نقش ریموت در سیستم اتوماسیون در برقی

ریموت در برقی های از راه دور به اشیایی روزمره تبدیل شده اند که ما برای اهداف مختلف  از آنها استفاده می کنیم، بنابراین آنها اغلب بدیهی تلقی می شوند و تنها زمانی که آنها را گم می کنیم یا از کار می افتند به اهمیت برنامه نویسی راه دور گیت برقی و دستگاه های مربوطه پی می بریم.

 

ریموت های در برقی چقدر ایمن هستند؟

ریموت در برقی ها می توانند امنیت ملک شما را افزایش دهند. با این وجود اگر اقدامات احتیاطی را انجام ندهید، حفاظتی که در برقی شما ارائه می دهد می تواند به خطر بیفتد. 

 

کنترل ریموت در برقی با گوشی هوشمند

بسیاری از نصب کنندگان در برقی پتانسیل های تلفن هوشمند را برای افزایش امنیت مشاهده کرده اند. این نوع ویژگی برای دسترسی به کنترل از راه دور ایده آل است و این امکان را به شما می دهد که ببینید که چه کسی در ورودی ساختمان شماست و گیت را از تلفن خود باز یا بسته کنید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

چگونه امنیت ریموت در برقی را بالا ببریم؟

خدمات سوپرلایف:

درب برقی | موتور کرکره | درب اتوماتیک | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر تماس بگیرید:

02184216

تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : ریموت در برقی, ریموت کنترل در اتوماتیک, خرید ریموت در برقی, انواع ریموت در برقی, , نویسنده : اهورا superlife بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 13:44

درب بازکن برقی ریلی یک راه عالی برای راحت تر کردن ورود و خروج از ملک بدون نیاز به باز و بسته کردن فیزیکی آن است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با موتور کرکره درب ریلی آشنا شوید. 

 

مزایای داشتن درب بازکن ریلی اتوماتیک

داشتن دربازکن برقی ریلی مزایایی دارد که در این بخش از مقاله به آنها می پردازیم:

1. راحتی: آنها به طور خودکار باز و بسته می شوند و پس از ورود لازم نیست هنگام بستن و قفل کردن دروازه مراقب باشید.

2. امنیت: این دربازکن ها دارای قفل های خودکار، تیرهای ایمنی یکپارچه و ویژگی هایی برای افزایش امنیت هستند. 

3. اشغال فضای کمتر و دوام بیشتر: محوطه سازی و مشکلات کمتر فضای پارک به مزایای استفاده از درب بازکن ریلی کمک می کند. 

 

 

هنگام انتخاب موتور کرکره درب ریلی باید به آن فکر کنید

انتخاب درب بازکن ریلی مناسب با توجه به نیاز ها در حین سرمایه گذاری برای ایجاد یک درب برقی بسیار حیاتی است. در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین موتور کرکره مناسب درب ریلی وجود دارد:

1. طول دروازه ریلی

2. برنامه ریزی برای تغذیه موتور کرکره

3. سنگینی دروازه 

4. فرکانس باز و بسته شدن

 

نکاتی که باید در خرید موتور کرکره مناسب درب ریلی در نظر بگیرید

هنگام خرید موتور کرکره برقی برای استفاده در دروازه های اتوماتیک ریلی مسکونی، باید به نکاتی توجه کرد. در های ریلی مسکونی معمولا از موتور هایی استفاده می کنند که صدای بسیار بالایی دارند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه نمایید:

انتخاب موتور کرکره مناسب درب ریلی

شما می توانید برای مشاوره و خرید با مشاوران سوپرلایف در ارتباط باشید:

02184216

 
تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : موتور کرکره, انواع موتور کرکره, موتور کرکره برقی, خرید موتور کرکره, نویسنده : اهورا superlife بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 15:21

درب اتوماتیک به دلیل سهولت استفاده و قابلیت های بسیاری که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از مغازه ها، درمانگاه ها، داروخانه ها و سایر کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند. 

 

دلایل استفاده گسترده از درب اتوماتیک و اضافه شدن فست کلوز

درب اتوماتیک ها به دلیل اینکه کار را برای ورود و خروج بسیار آسان تر می کردند و همچنین تفاوت قیمت آن چنانی نسبت به سایر انواع درب ها نداشتند اما قابلیت بیشتری داشتند مورد استقبال قرار گرفتند. از جمله ویژگی این درب ها به طور خلاصه عبارتند از:

1. نیازی به باز بسته کردن چندین  چندباره ندارند

2. درب های اتوماتیک فضای بیشتری را به افراد می دهند 

3. تفاوت قیمتی زیادی با درب های معمولی ندارد

 

قابلیت فست کلوز در اتوماتیک چیست؟

در مدل های قدیمی در اتوماتیک ها نحوه باز و بسته شدن در به این صورت بود که پس از تشخیص باز می شد و با استفاده از تایمری که داشت پس از گذشت آن زمان بسته می شد و یا حتی در بعضی باز شدن  و بسته شدن نیز با ریموت انجام می شد. این قابلیت باعث می شد که گاهی بسیار دیرتر بسته شود و یا تشخیص ندهد که هنوز عبور به شکل کامل انجام نشده و نباید بسته شود. 

در این قابلیت پس از رد شدن از جلوی درب سنسور  چشمی در برقی بلافاصله بسته می شود. تا زمانی که شما هردو را یعنی چشمی و در را رد نکرده اید؛ درب اتوماتیک بسته نمی شود.

 

از کجا درب اتوماتیک با قابلیت فست کلوز بخریم؟

یکی از مطمئن ترین فروشگاه ها در زمینه فروش درب های اتوماتیک فروشگاه آنلاین سوپرلایف می باشد. این فروشگاه تجربه زیادی در حوزه درب های اتوماتیک دارد و و محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

قابلیت فست کلوز درب اتوماتیک

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان سوپرلایف می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

02184216

تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : درب اتوماتیک, در اتوماتیک بیمارستانی, خرید در اتوماتیک, در اتوماتیک سوپرلایف, نویسنده : اهورا superlife بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 13:25

برد در برقی این امکان را به شما می دهد که عملیات یا عملکرد های پیشرفته را برنامه ریزی کنیدو از طیف وسیعی از ویژگی های اضافی بهره مند شوید. در این مقاله مواردی که برای آشنایی با برد در برقی ضروری است بیان شده است. 

 

برد درب برقی پارکینگ چه کاری انجام می دهد و کجا قرار می گیرد؟

اتوماتیک بودن درب برقی به دلیل برنامه ای است که روی برد و مدار کنترل در نوشته می شود. قطعا هیچ دری به واسطه حضور دو بازوی هیدرولیک در کنار خود اقدام به باز و بسته شدن اتوماتیک نمی کند. بنابراین فرمانی که به این بازوها ارسال می شود باید از طریق یک مغز کامپیوتری فرستاده شود. 


قطعات برد کنترلی درب اتوماتیک

یک برد درب برقی که به عنوان مرکز فرمان عمل می کند شامل قطعاتی می باشد که عملکرد صحیح برد در برقی را تنظیم می کنند. این قطعات شامل ترانس تغذیه، کارت رادیویی ها، ولوم های تنظیم، کلید های ریز تنظیم، دیپ سوییچ ها، ترمینال های اتصال، LED های نشانگر و فیوز ها هستند. 

 

چگونه از برد در برقی خود در برابر نوسانات برق محافظت کنید

ممکن است محل زندگی شما  در معرض رعد و برق و صاعقه های زیادی باشد اما لازم نیست تا با این خطرات دست و پنجه نرم کرده و متحمل آسیب های ناشی از آن شوید. راه هایی برای محفظت از بهترین برند درب برقی شما وجود دارد. برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما از دستگاه های حفاظتی برای درب برقی خود استفاده کنید تا در معرض خطر و آسیب قرار نگیرند. 

 

تعمیر و نگهداری برد در برقی

خرابی برد در برقی از رایج ترین مشکلات است که می تواند در عملکرد صحیح درب شما تداخل ایجاد کند. این قطعه در صورتی که آسیب زیادی ندیده باشد قابل عیب یابی و تعمیر است و نیاز به تعویض آ ن نیست. از آنجایی که این بردها دارای مدارات ظریف و حساسی هستند بهتر است خود دست به تعمیر آن ها نزنید. 

 

تنظیم سرعت موتور از روی برد کنترلی در اتوماتیک

تنظیم سرعت باز و بسته شدن درها در اصل همان تنظیم سرعت موتور وصل شده به درب های اتوماتیک می باشد. این تنظیم سرعت موتور ها توسط مدار کنترل یا همان برد در برقی که در نزدیکی درب های برقی قرار دارد انجام می پذیرد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

آشنایی با برد در برقی پارکینگ

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02184216

 
تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : برد در برقی, درب برقی, بهترین برند درب برقی, برد در برقی پارکینگ, , نویسنده : اهورا superlife بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 13:23

در این مقاله ما به جک های بازویی نگاه خواهیم کرد. آیا باید از جک بازویی یک لنگه استفاده کرد یا خرید جک بازویی دو لنگه برای درب برقی شما مناسب است؟ 

 

انتخاب جک بازویی دو لنگه 

انتخاب جک دوبازویی دو لنگه بیشتر به موارد زیر مربوط می شود:

1. شیبی که به موازات خط حصار یا دهانه دروازه قرار دارد

اگر شیب بیش از حدی وجود داشته باشد که یک شاقول در یک دروازه آویزان باشد در حالی که بسته است، شکافی از پایین دروازه در یک انتها بیشتر از شش اینچ خواهد بود. یک جک بازویی دوگانه برای تقسیم آن شکاف بین دو لنگه درب بازویی باید در نظر گرفته شود. 

2. نوسان دروازه و شیبی که عمود بر خط حصار یا دهانه دروازه قرار دارد

اگر یک درب اتوماتیک واحد در هنگام باز شدن به سمت پایین در شیب بالارونده قرار بگیرد یک جک بازویی دو لنگه باید در نظر گرفته شود تا بتواند از پایین آمدن درب برقی جلوگیری کند. 

جک بازویی دو لنگه چه تفاوتی با جک بازویی تکی دارد؟

برای درب های خیلی سنین یا خیلی بزرگ معمولا از جک بازویی دو لنگه استفاده می شود اما به هر ترتیب برای درهای با دهانه خیلی بزرگ صرف نظر از اینکه یک کیت جک بازویی لولایی تکی استفاده می کنید یا از یک گیت بازویی دو درایو، استفاده از محصولات با کیفیت و ارزان قیمت سوپرلایف را به شما پیشنهاد می کنیم. 

 

انتخاب شما به سه عامل اصلی بستگی دارد:

1. محدودیت های فیزیکی: به ماین معنی که شما باید بدانید چقدر فضا اطراف درب های اتوماتیک لولایی خود دارید.

2. ارزش زیبایی شناختی: ممکن است هنگان نصب درب برقی جدید برای خانه زیبایی ا« هم برای شما مهم باشد.

3. بودجه: نصب کنندگان جک بازویی پارکینگ شما باید بتوانند بنا به درخواست شما، قیمت ارزان و رقابتی را به شما ارئه دهند. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

جک بازویی دو لنگه درب پارکینگ

شما می توانید برای مشاوره و خرید محصولات سوپرلایف با شمارهزیر تماس بگیرید:

02184216

تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : جک بازویی, جک بازویی دو لنگه, درب بازویی, جک بازویی پارکینگ, , نویسنده : اهورا superlife بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 13:36

سوپرلایف به واسطه نیروهای متخصص توانسته است به حقوق مصرف کنندگان خود احترام گذاشته و با تولید بهترین برند در برقی و 24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش را به صورت سازماندهی شده ارائه نماید.

 

بهترین خدمات پس از فروش درب اتوماتیک در ایران

برای اطمینان از اصالت کالا اطلاع از میزان گارانتی باقی مانده و همچنین دریافت پشتیبانی آنلاین و تلفن نمایندگی فروش یا کارشناس نصب خود کافی است تا کیو آر کد حک شده روی بدنه جک درب اتوماتیک سوپرلایف یا کارت گارانتی خود را با دوربین موبایل خود اسکن کنید و وارد صفحه مرکز خدمات مشتریان شرکت سوپرلایف شوید. 

محصولات درب اتوماتیک سوپرلایف، متفاوت در کیفیت و خدمات پس از فروش

از سال 1398 و با بسته شدن مسیر های قانونی واردات این نوع محصولات، شرکت سوپرلایف اقدام به تولید محصولات درب اتوماتیک و انواع جک برقی در کشور کرده است و با این کار بخشی از مشکلات و معایب دستگاه های اروپایی را نیز رفع کرده و کیفیت محصولات خود را در سطح محصولات با قدرتمند اروپایی ارتقا داده است. 

شرکت سوپرلایف این اختیار را دارد که علاوه بر فروشگاه آنلاین سوپرلایف بحث خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود را که از مهم ترین مقوله های بازرگانی است به نحو احسن انجام داده.

 

سوپرلایف، بهترین و باکیفیت ترین برند درب اتوماتیک

درب اتوماتیک سوپرلایف با شرایط اقلیمی و آب هوایی و با در نظر گرفتن میزان تردد بالا طراحی شده اند. همچنین مواد استفاده شده در تولیدات قطعات داخلی جک مانند چرخ دنده ها از بهترین و گران ترین مواد و با استاندارد های بالای بین المللی، توسط بهترین و دقیق ترین دستگاه های تراش و با استفاده از متخصصین با تجربه تولید شده است. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

بهترین برند درب اتوماتیک

شما می توانید برای مشاوره و خرید با کارشناسان سوپرلایف در ارتباط باشید:

02184216

 
تولید کننده انواع جک پارکینگی...
ما را در سایت تولید کننده انواع جک پارکینگی دنبال می کنید

برچسب : درب اتوماتیک, در اتوماتیک بیمارستانی, خرید در اتوماتیک, در اتوماتیک سوپرلایف, نویسنده : اهورا superlife بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 16:36